Vrei să afli mai multe despre Durex? Cine suntem, de unde venim şi care sunt principiile noastre?
Află mai multe despre marca noastră, ce ne face să fim unici şi de ce ar trebui să alegi Durex.
De ce Durex ?
![]() |
Calitatea pe care poţi conta… |
Ulterior, fiecare prezervativ este testat electronic, iar eşantioanele din fiecare lot sunt umftate cu aer pentru a le testa rezistenţa.
![]() |
Standardele internaţionale cer ca un prezervativ să poată conţine 18 litri de aer în acest ‘test de rezistenţă la aer’. Un prezervativ Durex se va umfla, în mod normal, la 40 de litri de aer, fără să explodeze. (Este doar un exemplu de a nu doar îndeplini standardele mondiale de siguranţă şi calitate – ci de a le depăşi.) |
Mostrele de prezervative sunt, de asemenea, umplute cu apă, pentru a fi siguri că nu au fisuri. (Pentru mai multă siguranţă, facem aproximativ două milioane de astfel de teste cu apă pe lună.)
Toate tipurile de prezervative sunt, de asemenea, testate dermatologic.
De fapt, dacă unul dintre eşantioanele noastre nu trece vreunul dintre testele noastre, întregul lot, de până la 432 000 de bucăţi nu părăseşte fabrica.
În prezent, în paralel cu depăşirea limitelor testării produsului, facem, de asemenea, în mod constant, proiecte de cercetăre – căutând noi modalităţi de a ne îmbunătăţi produsele sau reperând noi tendinţe în comportamentul sexual, care ne pot conduce la crearea unor game de produse noi.
Aceasta înseamnă că avem o mină de aur cu informaţii consultate periodic de ministerele sănătăţii, de spitale, oameni de ştiinţă, academicieni şi alte instituţii interesate de sănătatea sexuală.
Prin urmare … iată reţeta: cele mai bune procese, fabricarea celor mai bune produse, sprijinite de cel mai inteligent mod de a gândi.
Poate că de aceea milioane de oameni din toată lumea au încredere în Durex în fiecare zi.
Studiile de cercetare Durex
![]() |
Durex – Întotdeauna te ascultă, suntem siguri că cea mai bună cale de a le oferi consumatorilor noştri ceea ce îşi doresc este să fim la curent cu ultimele tendinţe şi inovaţii – indiferent de unde ar putea proveni acestea. |
Iată de ce desfăşurăm un program continuu de cercetare, care urmăreşte în mod constant nevoile curente ale consumatorilor.
Folosim o varietate de tehnici de cercetare, inclusiv interviurile faţă în faţă, care ne dau indicii despre ceea ce simt si gândesc cu adevărat consumatorii noştri.
![]() |
În 2007/2008 am intervievat 26 000 de persoane, cu vârsta peste 16 ani din 26 de ţări – reprezentând multe şi diferite culturi şi stiluri de viaţă. |