bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.

 

Vrei să afli mai multe despre Durex? Cine suntem, de unde venim şi care sunt principiile noastre?

Află mai multe despre marca noastră, ce ne face să fim unici şi de ce ar trebui să alegi Durex.

De ce Durex ?

Durex Quality Logo

       Calitatea pe care poţi conta…
Durex are 80 de ani de experienţă în fabricarea prezervativelor. Prin urmare, este îndreptăţit să se spună că fiecare dintre acestea este rezultatul unui proces laborios şi testat.

       Preocuparea noastră începe cu elementele de bază. Prin urmare, pentru toate prezervativele noastre se folosesc materii prime de cea mai bună calitate.
       Ulterior, fiecare prezervativ este testat electronic, iar eşantioanele din fiecare lot sunt umftate cu aer pentru a le testa rezistenţa.
Image of Air Test

       Standardele internaţionale cer ca un prezervativ să poată conţine 18 litri de aer în acest ‘test de rezistenţă la aer’. Un prezervativ Durex se va umfla, în mod normal, la 40 de litri de aer, fără să explodeze. (Este doar un exemplu de a nu doar îndeplini standardele mondiale de siguranţă şi calitate – ci de a le depăşi.)

       Mostrele de prezervative sunt, de asemenea, umplute cu apă, pentru a fi siguri că nu au fisuri. (Pentru mai multă siguranţă, facem aproximativ două milioane de astfel de teste cu apă pe lună.)
       Toate tipurile de prezervative sunt, de asemenea, testate dermatologic.
       De fapt, dacă unul dintre eşantioanele noastre nu trece vreunul dintre testele noastre, întregul lot, de până la 432 000 de bucăţi nu părăseşte fabrica. 
       În prezent, în paralel cu depăşirea limitelor testării produsului, facem, de asemenea, în mod constant, proiecte de cercetăre – căutând noi modalităţi de a ne îmbunătăţi produsele sau reperând noi tendinţe în comportamentul sexual, care ne pot conduce la crearea unor game de produse noi. 
       Aceasta înseamnă că avem o mină de aur cu informaţii consultate periodic de ministerele sănătăţii, de spitale, oameni de ştiinţă, academicieni şi alte instituţii interesate de sănătatea sexuală. 
       Prin urmare … iată reţeta: cele mai bune procese, fabricarea celor mai bune produse, sprijinite de cel mai inteligent mod de a gândi. 
       Poate că de aceea milioane de oameni din toată lumea au încredere în Durex în fiecare zi.

Studiile de cercetare Durex

Image of a couple holding hands        Durex – Întotdeauna te ascultă, suntem siguri că cea mai bună cale de a le oferi consumatorilor noştri ceea ce îşi doresc este să fim la curent cu ultimele tendinţe şi inovaţii – indiferent de unde ar putea proveni acestea.


       Iată de ce desfăşurăm un program continuu de cercetare, care urmăreşte în mod constant nevoile  curente ale consumatorilor.

       Folosim o varietate de tehnici de cercetare, inclusiv interviurile faţă în faţă, care ne dau indicii despre ceea ce simt si gândesc cu adevărat consumatorii noştri.

SWGS Logo

       În 2007/2008 am intervievat 26 000 de persoane, cu vârsta peste 16 ani din 26 de ţări – reprezentând multe şi diferite culturi şi stiluri de viaţă. 
De la aceştia am aflat… Ce îşi doresc consumatorii de la o experienţă sexuală mai bună 
În ce mod presiunile şi asteptările sexuale au impact asupra vieţii de zi cu zi a consumatorilor 
În ce mod se schimbă mentalitatea şi deschiderea faţă de sex 
Ce trebuie să facem pentru a asigura viitorul bunăstării sexuale 
În ce mod bunăstarea sexuală a consumatorilor le influenţează fericirea şi respectul de sine 
În ce mod trecutul sexual al consumatorilor le influenţează în viitor comportamentul sexual